Palvelumme

Ensiapukoulutukset

Ensiavun koulutuspalvelu Vaara  kouluttaa SPR:n sertifioimia ensiapukoulutuksia ympäri Lappia. Ensiapukurssin suorittaminen onnistuu joustavasti ja tarpeen mukaan: joko perinteisesti lähiopetuksena tai osittain verkkototeutuksena tai kokonaisuudessaan webinaarina. Työnantajalle ja yrittäjälle Kela korvaa ensiapukoulutuksistamme aiheutuvia kuluja.

PPE+D

Parin tunnin pikaperehdytyksen jälkeen painelu-puhalluselvytys ja defibrilaattorin eli sydäniskurin käyttö sujuu. Ihanteelinen vaihtoehto vaikkapa työpaikalle, jonne on juuri hankittu sydäniskuri.

Hätäensiapu 4-8h

Hätäensiapukoulutuksissa opetellaan hätätilanteissa toimimista sekä henkeä pelastavan ensiavun toimet. Kurssit kestävät laajuudestaan riippuen joko 4, 6  tai 8 tuntia.

EA 1 ja EA 2

16 tuntia kestävällä EA1 -kurssilla käydään läpi hätätilanteissa toimiminen, henkeä pelastavan ensiavun toimet sekä mm. haavojen, palovammojen ja sairaskohtausten ensiapu. 8 tunnin mittauisella EA2 -kurssilla kerrataan, syvennetään ja laajennetaan EA1 -kurssilla opittuja taitoja. Osallistumisvaatimuksena EA2 -kurssille on EA1 -kurssin voimassaolo.

Ensiaputarvikkeet

Meiltä löydät myös tarkoituksenmukaiset ensiaputarvikkeet ja -välineet. Kysy tarjousta!